آقای خاتمی ، شهید صانع ژاله و محمد مختاری را میشناسی؟

February 17, 2011

آقای خاتمی سلام،  نیمدونم از کجا شروع کنم ، به قول دوستان شاید وقت انتقاد نباشه  ، ولی میخواستم  ببینم اسم شهید ژاله و مختاری را شنیدید؟ عکس آنها را دیده اید؟ به چشمان آنان نگاه کرده اید

راستی فیس بوک می دونید چی است؟

خبر دارید محمد مختاری در فیس بوک خود چی نوشته بود

خدایا ایستاده مردن را نصیبم کن که از نشسته زیستن در ذلت خسته ام

نمیدونم در  آئین مماشات و مدارا و مصلحت اندیشی شما جمله وی معنایی خواهد داشت

من جای همه بزدلانی که در لانه خزیده اند و فرزندانشان را در خارج از کشور اسکان داده اند شرم کردم

آیا خبر دارید که با خانواده ژاله چه کردند ؟ میدونید جسدشو دزدیدند ، میدونید برادرش را دستگیر کرده اند؟ خبر دارید در مملکت اسلامی که شما با مماشات سعی بر اصلاح ( حفظ ) آن  دارید بهترین جوانان این مملکت را دستگیر میکنند ، شکنجه میکنند و با جنازه مقتول نمایش وای اسلاما راه میاندازند

آقای خاتمی از کسانی که در 25 خرداد زندانی شدند خبری دارید؟
می دانید موج سبز مردم ایران روز اول اسفند دوباره به راه خواهد افتاد ؟ میدانید اگر مردانه و نه با ترس در کنار این موج خروشان قرار نگیرید شما هم در مقابل این موج هستید؟ با ترفند و صبر و مماشات نمیشود موج سواری کرد!

دلم گرفته حاج ممد آقا، میدونم که یه روزی رئیس جمهور بود و آزادی بر قرار کردی!

شما اون موقع رای مردم را داشتید و رئیس جمهور بودی و یک هزارم وظیفت را انجام دادی

ولی برای حفظ اون آزادی چی کار کردی؟برای حفظ جان کسانی که در آن آزادی در حال تفنس بودند چی کاری انجام دادید؟ ما تاوان کم کاری و مماشات و خطاهای شما را پس میدهیم

 

در این چند روزه از سنگ صدا در اومد ولی از شما …….
من واقعا با خودم فکر میکنم که چقدر یک انسان میتونه به یک نظام وفادار باشه، مماشات این روحانی خوش سیما برای حفظ نظام قابل تحصین است ، البته همگان میدانند که ایشان همیشه بعد از مهندس موسوی ، زهرا رهنورد ، شیخ شجاع کروبی عزیز و همسر وی و بعد از شب هفت کشته شدگان حوادث مختلف ، اگر شرایط خوب باشد یه بیانیه میدهد که در هر خطش دو تا سه بار از امام راحل ( دیکتاتور)   یاد میکند

آقای خاتمی ، باور کن خجالت میکشم که از شما انتقاد کنم ، بس که گفتم و شما در شرایط مختلف دقیقا همین رفتار ها را تکرار کردید، یعنی مماشات و احتیاط و سعی در حفظ نظام

وقتی در مجلس مرگ بر موسوی و کروبی و خاتمی میدادند من جای شما خجالت کشیدم  که اسم شما را در کنار دلیرانی چون موسوی و کروبی شنیدم

شد یکبار در این دو سال قیام مردم یک بار شما در انتقاد و یا تسلیت به خانواده های داغ دار حوادث اخیر پیش قدم باشید

گلایه زیاد است و شرایط بسیار حساسی است و انتفاد ها از شما تمامی ندارد

سخن کوتاه میکنم و از شما خواهش میکنم اگر شهامت ندارید فقط به عنوان یک انسان ، فقط یک انسان ، تکلیف خود را با خودتان و مردم ایران روشن کنید

باور کنید مردم ایران به بیانیه های وقفه دار شما احتیاج ندارد، مرد باشید و مردانه بیاندیشید و یا در کنار رهبرتان درمقابل مردم بیاستید

خود دانید …..

وقت تنگ است ، چاره ای برای ترس خود بیاندیشید

 

Leave a Reply

